2015. június 14., vasárnap

Életveszélyes fuvarok: avagy, a menekült hordák tombolása

A "menekült" afrikai hordák éppen kirabolni, meglincselni készülnek a szerencsétlen kamionosokat. A kamion elé szöknek, s megállásra kényszerítik az embert, mert tudják, hogy nem merik elütni őket.




Néhány kamionos beszámolója a környékről:

- "Szerda délután csináltam. A kikötő felé "araszolás"közben.Az én pótomat is kinyitották,az árun töltötték ki a dühüket,mert nem fértek fel.Túl magas volt a rakomány!Közben cigit kérnek és pofátlanul vigyorognak!Hamar gyilkos hangulatba hoznak bennünket!Mindezt úgy ,hogy legalább 100 rendőr terelte őket kifelé a kikötőtől!Egyet se tudok sajnálni!"




- "2012-ben inga járatot csináltam egy hétig tunnel parkoló és London-Colney között. Franciában csak a parkolóba mentem be, ki sem mozdultam a tunnel parkolóból! Csütörtökön még is két Iránit átvittem a spoiler alatt a tudtom nélkül! Rendőrt hivtam, elvitték őket. Szerencsémre nem lett belőle gondom."

- "Kövekkel dobálnak, a múltkorában volt egy lengyel sofőr aki azt hitte majd ő rendet csinál,sajnos szegényt leszúrták. Nem tudsz semmit tenni. Vagy nem mész,vagy nem foglalkozol vele hanem egyből be a controllra. Csak az a gond hogy közben a ponyvát meg az árut szét bas@ák. A francia rendőr meg ott áll 20 méterre és néz mint Mari néni a moziban. Tesz az egészre. Ha nem csinál semmit akkor azért,ha szétüt közöttük akkor azért csesztetik. A jogvédők meg rettenetesen okosak."



- "Aki nem tapasztalta a saját bőrén az ne ossza itt az észt!!!majd álj a sorban.. behajtogatják a tükreidet.. szétvágják a ponyvát... ha olyan áru ami vihető el is viszik.. ha nem Tud felszállni akkor bosszut áll a kocsin.. és te csak ülsz a fülkébe és imádkozol hogy induljon meg a sor és érj le legalabb a korforgalomba... át kell élni és utanna okoskodni..."

- "Calais az átkelő (Dower felé Angliába) francia oldala . A kamionosok nem nagyon mernek bármit is tenni a mozgás közben a raktérbe mászó feketék ellen , miután a francia hatóságok inkább őket - a kamionosokat - hurcolják meg konfliktus esetén , abból az egyszerű okból , hogy nekik az az érdekük , hogy minél többen jussanak át tőlük az angolokhoz !! Nesze neked Európa !"




- "Ma volt bene részünk ki akarták törni az üvegünket mert szoltunk egy kolégának hogy már 4 en fent vanak tuneltöl a co tol ingajáratba jártak a buszok"

- "Én átéltem ezt. 5 másodperc alatt 6 száltak fel. semmit nem lehet csinálni ha elütsz valakit mész a sitre ha addig meg nem lincselnek.. Szemem láttára fujta gáz sprayal az emigráns az meg kiröhögte."

- "Nekem régen belgába,kut tetejéről jöttek be,ponyva felvágva felül,persze levegőzött,co-francia semmi,na aztán angol kontroll. 6 emberke nekem 500 font a főnöknek 7506kop,és még 2 napra autó lefoglalva,arra parkoló,stb 800!"

- "Én voltam ilyen helyzetbe mikor sztrájk volt a kikőtőbe! Nagyon durva volt a rendőrök testpáncélba ütötték rugták őket de ezeknek semmi nem számitott! Az auto mindig legyen mozgásba akkor nincs baj!"




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése